SPRING INSPIRATIONS.


Niestety w najbliższym czasie nie pojawi się żaden 'bardziej ambitny post'. A to wszysto z powodu mojej choroby. Cóż mi się tym razem przydarzyło? Zapalenie spojówek, prawdopodbnie przez najbliższy tydzień jestem uziemona, każdy kto przez to przechodził wie co czuje. Ale dziś nie o tym, jak wszyscy wiemy mamy już astronmiczną wiosnę od wczoraj! Co za oknem zbytnio nie widać. U was też leży śnieg? bo u mnie całkiem sporo. Mam nadzieję, że uda mi się wyjść na zdjęcia w klimacie zimowym, bo takich nie było na blogu, a zima sie kończy, haha! Zostawiam was z muzyką i zdjęciami! 
Enjoy xx!
Inspiracje znalezione na Tumblerze i Pinterescie

7 comments:

  1. Piękne zdjęcia wrzucasz na bloga. Są Twojego autorstwa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, ale nie z dzisiejszego posta, bo to jak w tytule inspiracje

      Delete
  2. fajne inspiracje ;)

    ReplyDelete
  3. inspiracje super, współczuję zapalenia spojówek, ale nie martw się! Czasami na blogu luźniejszy post jest lepszy niż pisany na siłę felieton ;p

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam takie inspiracje! ♥ Wracaj do zdrowia! :*
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡