ZA OBIEKTYWEM | OLIWIA


Nareszcie zdjęcia w plenerze nowy obiektywem, dajcie znać jak wam się podobają! Ja osobiście jestem zachwycona, tą jakością i rozmytym tłem. Nie są jeszcze idealne, ponieważ uczę się pracować z lustrzanką, programem do obrabiania zdjęć, a przede wszystkim  z ludzmi! Dzisiaj na zdjęciach jest moja siostra cioteczna, która dała wyrwać się na zdjęcia. Nareszcie robi się coraz cieplej i czuć właściwie wiosnę w powietrzu! Na pewno w najbliższym czasie pojawi się więcej zdjęć gdzie wcielam się w fotografa! Dajcie znać w komentarzach czy takiego typu posty podobają się wam! A no i przy okazji smacznego jajka, bo już prawie Wielkanoc! Spędzcie te święta z rodziną, bez telefonów i tak dalej, wiecie o co mi chodzi!
Zostawiam was ponownie z muzyką i zdjeciami! 
Enjoy!x



M O D E L K A   |   O L I W I  A   S I M L A T




* Komentarz może dodać każdy , ponieważ jest obcja dodawania komenarzy anonimowych bez posiadania profilu jest włączona!* 

4 comments:

  1. Świetne te zdjęcia i cudny płaszczyk ♥
    Obserwuję, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    ReplyDelete
  2. Zdjęcia są bardzo ładne! Rozmyte tło dodaje tylko uroku tym zdjęciom ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Zdjęcia super, ale postawiłabym an ostrzejszy pierwszy plan :))
    Wpis mi się podoba :)
    Mokrego poniedziałku! ♥

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡