WONDER

Hej kochani, jak tam u was? u mnie całkiem dobrze. Jeśli pamiętacie jednym z moich postanowień noworcznych było czytanie większej ilości książek, a z przynajmniej jedną miesięcznie, ale niestety w lutym nie zdążyłam przeczytać żadnej książki, bo ten miesiąc minął mi naprawdę szybko, ale obejrzałam niesamowity film pt "Cudowny chłopak'', a właściwie "Wonder" (czyli z ang -cud). Film opowiada o chłopcu o imieniu Auggie, który zmaga się z Treacher Collins Syndrome, przez co od urodzenia ma zdeformowaną twarzW życiu chłopca przychodzi moment, gdy rodzice wysyłają go po raz pierwszy do szkoły, nigdy wcześniej nie miał doczynienia z rówieśnikami, spotytka się z ogromną krytyką, nieakcepcją i wytykaniem palcami. Auggie chce pokazać kolegom, że nie liczy się wygląd a to co ma się w środku. Także zostawiam wam zwiatun do filmu i link do strony gdzie możecie go obejrzeć. Jeśli już oglądaliście dajcie znać jak się wam podobał, ja jestem zachwycona! 
xxx


J A C K E T |  Z A F U L 
T - S H I R T |  S I N S A Y
T R O U S E R S  |  L U M P E K S 
B E L T |  G A M I S S
C H O K E R | Z A F U L 







L I N K   D O   S T R O N K I   Z   F I L M E M  K L I K 

2 comments:

  1. Masz cudowną kurteczkę! Swoją drogą muszę zobaczyć ten film, ponieważ wiele osób go poleca! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję, tak musisz koniecznie obejrzeć♥

      Delete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡