Zakopane 2019


Cześć wszystkim, witam Was w nowym roku 2019! Właśnie zaczęłam ferie zimowe i nareszcie zebrałam się do napisania nowego posta na bloga. Już za tydzień czeka mnie świetny wyjazd, o którym dowiecie się już niedługo! Czeka mnie w tym roku również wiele  ważnych wydarzeń takich jak moja 18-tka, a we wrześniu początek 3 klasy liceum, której trochę się boję, bo to oznacza  M A T U R A  is coming ! I wiele innych rzeczy! Dajcie znać jak zaczęliście Nowy Rok - bo ja w Zakopanem z ogromną ilością śniegu...Na Sylwestrze z Dwójką udało mi się stać całkiem blisko sceny z czego ogromnie się cieszę, mogłam posłuchać wielu gwiazd, których cenię za muzykę pierwszy raz na żywo m.in. Sylwii Grzeszak, Dawida Kwiatkowskiego, Alvaro Solera czy zdecydowanie odkrycia poprzedniego roku Roksany Węgiel. Dziewczyna naprawdę ma świetny głos i talent! 
Do postu dołączam kilka zdjęć z Doliny Kościeliskiej.

Enjoy x
Ania
















6 comments:

  1. Nowy rok zaczęłam treningiem, bo trener nie odpuszcza hahah :D
    Ale czego podjęłam się 2 lata temu, nadal to robię.
    ZAAAKOPANE kocham Zakopane <3
    Ja od września 3 klasa technikum...
    Teraz w czerwcu egzaminy zawodowe i też się boję.
    DAMY RADĘ!
    Pozdrawiam :)
    https://poziomka1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jak ja kocham góry! O niczym bardziej nie marzę jak znaleźć się tam! <3

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładne zdjęcia, można takie oglądać godzinami :)

    ReplyDelete
  4. kocham góry, a zakopane to najbardziej :) czy wybrałaś zorganizowaną wycieczkę, sama wszystko planowałaś? czy jest jakaś dobra wyszukiwarka hoteli i pensjonatów mających niskie ceny za nocleg?

    ReplyDelete
  5. Piękne zdjęcia Ania! Właśnie wybieram się do Zakopanego i szukam inspiracji :) @Wycieczkowa ja szukałam na https://noclegi.pl/zakopane i znalazłam nocleg w Zakopanem w przystępnej cenie

    ReplyDelete
  6. Wyjątkowe zdjęcia! Dolina Kościeliska jest przepiękna :)

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡