PARIS

Bonjour!
Na początku chciałabym Was przeprosić za to że dawno nie było nowego posta !
A więc tak wyjechaliśmy 4 czerwca . Podróż była ciężka , ale wytrzymałam jakoś ok. 22 h w autokarze .

Dojechaliśmy w piątek i pojechaliśmy na Wersal , czyli zamek królewski . I przebywaliśmy w Wersalu cały dzień zwiedzając też inne zabytki . Następnego dnia wyruszyliśmy na miasto . Było bardzo gorąco . Byliśmy w katedrze Notre Dame.Następnie do Lovre czyli największego muzeum na świecie !Na koniec poszliśmy do Kościoła Inwalidów, trochę dziwna nazwa. Pochowany tam jest Napoleon Bonaparte. Potem zmierzaliśmy do autokaru który był na Placu Concorde ,czyli placu zgody. Ten dzień też był upalny. Każdy z nas wyczekiwał poniedziałku ,ponieważ mieliśmy iść na Wieżę Eiffla ! Była prześliczna ! A jakie widoki !!!!!!!!! Następnie zmierzyliśmy na Łuk Tryumfalny na który weszliśmy . też byłe piękny widok ale nie taki jak z wieży ! Potem poszliśmy do restauracji w pobliżu Łuku o nazwie ,,Monte Carlo`` w który zjedliśmy obiad i wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu !