Akceptacja


Hejj !


Co tam u was? U mnie całkiem do dobrze ;)
Ogólnie dzisiaj chciałam poruszyć temat naszego ciała. Wiele dziewczyn w mniej więcej moim wieku wmawia sobie jaka to ona jest gruba, brzydka itd... Jakby nie miały innych problemów. Wmawiają sobie i innym że muszą się odchudzać, a jak już zaczynają to mówią "Nie dam rady...", "Muszę skończyć, to nie ma sensu".
Myślą że na przykład jak chłopak z nią zerwie to tylko dla tego że jest gruba. Pomyśl dziewczyno może to dlatego że tak marudzisz i ma cię dość. Jeśli po tygodniu ćwiczeń nie widzą efektu to już się załamują... Nie ma po co ! Po prostu warto się zdrowo odżywiać ! Ćwiczyć na W-f . Każda z dziewczyn ma swój urok ! Każda jest piękna na swój sposób ! Nie ma co się załamywać ! Głowa do góry ! I przed siebie !



xoxo , Ania :D




17 comments:

  1. nie tylko w twoim wieku dziewczyny tak mają,bo jak są starsze to też:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Masz rację, nie ma co się załamywać. Lepiej nad sobą popracować :)
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  3. Mądrze napisane :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    ReplyDelete
  4. nie wolno tak mówić trzeba siebie akceptować :)
    pozdrawiam świetny blog będę zaglądać częściej

    Zaczynam współpracę z jedną firma i potrzebuje Twojej pomocy:) Czy mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    ReplyDelete
  5. Masz dobre podejście i oby tak dalej :)
    P.S. Zapraszam do obserwacji :)

    ReplyDelete
  6. Ciekawy post... Co powiesz na wspólną obserwację... ? :) Jak zaobserwujesz daj znać... odwdzięczę się tym samym... :) http://ola-watala.blogspot.com/2015/09/haul-cndirect-przeglad-sklepu.html

    ReplyDelete
  7. super :D
    Co powiesz na wspólną obserwacje? :)

    ReplyDelete
  8. Szczery post ;)
    Zgadzam się z tym co tutaj napisałaś :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :) Daj znać u mnie :)

    ReplyDelete
  9. Mój problem był poniekąd dziwny….po prostu nic mi się nie chciało. Ciężko było mi rano wstawać, zadnego celu, sensu w życiu. Napadały mnie lęki, nie potrafiłem funkcjonować, myśleć racjonalnie, nie cieszyło mnie kompletnie nic, odechciało mi się po prostu życia. Trafiłem przypadkiem na stronę osoby pomagającej ludziom w depresji moc-energii.pl , zamówiłem u niego oczyszczenie aury które polecane jest w takich stanach. I zadziałało. W koncu stałem się bardziej żywy, mam więcej energii i układam jakieś życiowe plany.

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡