WAKACJE W DOMU NIE MUSZĄ BYĆ NUDNE.




Wakacje trwają już w najlepsze, nie mam pojęcia kiedy minął pierwszy tydzień. Większość z nas zostają w domu przez jeden z miesięcy lub zostają całkowicie w domu, ale to wcale nie musi być nudnie! Oto kilka rad dzięki których wasze wakcje nie będą nudne!


1. Znajdz nową pasję, spróbuj czegoś nowego.
Wakacje to naprawdę świetny czas by zacząć robić nowe rzeczy i znalezć coś co pokochacie. Zróbcie coś co chcieliście robić już przez długi czas! Ja osobiście dwa miesiące temu zaczęłam jezdzić konno i osobiście to bardzo pokochałam- nie bójcie się próbować bo może znajdziecie coś w czym odnajdziecie swoje powołanie.

2. Oglądaj nowe seriele i filmy.
Jeśli wolicie zostawać w domu to filmy i seriale to może właśnie to. Przygotuj popcorn i zrób noce filmowe z rodziną lub przyjaciółmi! Większość seriali i filmów na fili.cc lub wykupcie netflixa.( nieługo film o serialach na moim kanale)

3. Spróbuj nauczyć gry na nowym instrumencie.
Jest wiele aplikacji i tutoriali na youtube, dzięki którym nauczycie się grać na nowym instrumencie. Ja sobie postawiłam challange i przez wakacje nauczę (przy najmniej spróbuję) się grać na gitarze.

4. Siłownia, ćwiczenia, dieta
Miała być forma do wakacji, co? Ale wakacje to dobry czas żeby zacząć się wiecej się ruszać częściej jeśli wcześniej tego nie robiliście. Jazda rowerem, na rolkach, wrotkach, na desce, bieganie, każdy z was znajdzie coś dla siebie.

5.Czytaj więcej książek.
W roku szkolnym brak nam czasu na czytanie książek lub najwyrażniej nie mamy ochoty, bo lektury nas przytłaczają. Ponoć czytanie książek lepsze jest od oglądania książek, ale to w zależności od gustu, ja osobiście lubię to i to. 


Dajcie znać jakie macie plany na wakacje i czy może te rady sie wam przydadzą. Choć są niby przewidywalne, ale warto spróbować.







5 comments:

  1. Muszę nadrobić wszystkie książki i seriale, które czekają w kolejce! Wakacje to idealny czas, na tego typu rzeczy! Chciałabym się jeszcze nauczyć nowego języka ;)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. AnonymousJuly 29, 2018

    Nic dodać, nic ująć ;) jedynie co to przydałoby się by doba miała więcej godzin, łatwiej by było wszystko pogodzić :D

    https://bitasmietanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mój przyjaciel polecił mi ten blog i jestem pewny że na tym blogu spędzę bardzo dużo swojego czasu.Taki jestem.

    ReplyDelete
  4. Jasne, że nie. Choć zawsze warto coś nowego pozwiedzać w wakacje

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡