I'm back again.

Cześć wszystkim,
dawno mnie tu nie było, prawda? W moim życiu działo się dużo rzeczy, jedną z nich jest powrót do szkoły. Druga klasa liceum, tsaaa.... jeszcze na profilu biol-chem. Minęły 2 tygodnie, ale mi się wydaję że minęły 2 miesiące. Biologia i chemia sześć razy w tygodniu przytłacza, ale jak narazie jakoś sobie radzę. Szkoła zajmuje 80% mojego czasu i 20% zostaje na jazdę konną, youtube, bloga, robienie sesji i resztę rzeczy. Staram się wszystko razem pogodzić, ale nie zawsze wychodzi, będę starała się dodawać coś tutaj przynajmniej raz na dwa tygodnie może częściej. Będzie to zależne od tego ile będę mieć czasu. Dajcie znać co u was, jak tam pierwsze dwa tygodnie szkoły?











3 comments:

  1. Super koszulka :*
    Super wpis kochana :* <3

    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    ReplyDelete
  2. i pomyśleć, że kiedyś też chciałam iść na biol-chem :C Dużo wytrwałości Ci życzę. Nie martw się, w końcu wbijesz się w tą szkolną rutynę i będzie Ci lżej. Najgorsze są powroty po wakacjach. Powodzenia <3
    ZAPRASZAM! :)

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia , moje ulubione to chyba to 3 od końca *,*

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡