OTWIERAM NOWY RODZIAŁ!



Nareszcie przyszedł ten czas, gdy w końcu mogę się wam pochwalić tym, nad czym pracowałam od dłuższego czasu, a więc otworzyłam kanał na youtube! Nareszcie się przemogłam i nagrałam swój pierwszy film, który jest już dostępny na kanale. Zajęło mi to trochę czasu by go nagrać zmotować itd, ale dałam jakoś radę. Zazwczyaj osoby zaczynające nagrywać porzucają później blogowanie, ale mam nadzieję nie będzie tak w moim przypadku! Proszę bądźcie wyrozumiali i weźcie ten film z przymróżeniem oka, bo dopiero się uczę i mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej! Jeśli zostawicie komentarze lub subskrycje będzie mi bardzo miło! 
Na dzisiaj to już wszytko. 
Do następnego 







1 comment:

  1. Wow będę miała kogo oglądać.
    Życzę wytrzymałości i powodzenia , subskrybuje <3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡