Złośliwość rzeczy martwych

Przez ostatni miesiąc strasznie opuściłam się w social mediach. Blog, YouTube, Instagram wszystko stało nie ruszone. Obiecałam sobie już parę razy, że będę tu zaglądać częściej, ale totalnie brak mi wolnego czasu. Baaa... Mam wolny czas, ale wykorzystuje go na oglądanie seriali, vlogmasow i odpoczynek. Miesiąc temu uczestniczyłam w świetnym projekcie z Erasmusa i jeden tydzień został wyrwany z mojego "szkolnego życia". W ten tydzień narobiłam sobie sporo zaległości, które próbuje nadal nadrobić. Więc to jest jeden z powodów dlaczego mnie nie było. Będąc w liceum, a przede wszystkim w drugiej klasie jeszcze na profilu biochem trochę utrudnia życie i pożera wszystko wokół. Od miesiąca chodzę również jak zombie, bo przestałam się totalnie wyspiać. Nauka nie idzie w parze z wysypianiem się. Straciłam również chęci do nagrywania filmów, bo mój aktualny program do montowania i komputer nie chcą ze mną współpracować. Nagrałam dla Was vlogmasa i nie jestem pewna czy dam radę go wypuścić....Postaram się, ale nic nie obiecuję. Miały wyjść dwa, ale z tego wszystkiego być może wyjdzie jeden, no ale zobaczymy czy mój komputer pozwoli przynajmniej na to.  Mam nowe (co roku to samo) postanowienie S Y S T E M A T Y C Z N O Ś Ć na blogu  no zobaczymy jak z tym będzie! Dajcie znać jak tam u Was! Czy wy też nie możecie doczekać się Świąt jak ja?
Enjoy! x

 (zdjęcia robione dawno temu!)

4 comments:

  1. Ja już odliczam dni do świąt. Ale już nie długo cieszę się bardzo. W wolnej chwili zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  2. Raczej nie ;) Jak przejdą święta, to będzie ostatni dzwonek, żeby uczyć się do sesji ;)

    ReplyDelete
  3. Już jutro ten magiczny dzień, cała rodzina w końcu zasiądzie do stołu ktoś nowy do nas dołączy, a teraz w całym domu unosi się zapach pierników i mandarynek które tak pięknie pachną. Tata kończy ubierać choinkę, życzę Ci wesołych swiąt i zapraszam do siebie
    https://spam2506.blogspot.com/2018/12/wielki-powrot.html

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡