4 LATA BLOGA !♡




26 kwietnia jak co rok, wyjątkowa dla mnie data to wtedy postanowiłam założyć bloga! Było to już 4 lata temu! Jak ten czas szybko leci!
Jestem z siebie dosyć dumna, że miałam wystarczająco odwagi by zacząć działać w internecie i robić coś innego niż inni. Spotkałam się z wieloma opiniami, głównie dobrymi, ale złych też było sporo. Miałam kilka załamań, ale jak widzicie nie poddałam się i nie żałuję, bo nie byłabym tu gdzie jestem! Nauczyłam się wiele, założyłam wymarzony kanał na YouTube - klik - gdzie filmy staram się dodawać tak co 2 tygodnie na zmianę z postami, by pogodzić bloga i kanał, żeby nie rezygnować ani z jednego ani z drugiego. 
Zostaje mi tylko podziękować tutaj Wam moim obserwatorom, bo jakby Was tu nie było wątpię czy ten blog by jeszcze istniał. Dziękuje z całego serduszka! 
Do następnego! ♡
















3 comments:

  1. Gratulacje! też będę miała w tym roku 4 lata bloga, aż dziwne, że tyle lat minęło, wciąż pamiętam ten pierwszy strach przed robieniem czegoś "innego" :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Brawo! Gratulacje! Obyś nie straciła motywacji i zaangażowania! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡