Wszystko co doskonałe, dojrzewa powoli.

August 28, 2015


Hejka ,
dziś będzie post głównie ze zdjęciami kwiatów , roślin .Ostatnio nie miałam chęci pójść na zdjęcia . Jak wiecie już za parę dni idziemy do szkoły . Nie ma co się smucić , jak  dobrze zaczniecie i zrobicie pierwsze  dobre wrażenie . O ile idziecie do nowej szkoły to jest najważniejsze :) .


Pewnie zauważyliście mój nowy wygląd bloga . Wykonała go Agata z bloga Fabryka Mięty jest piękny,  ponieważ niedawno w jej konkursie urodzinowym zajęłam szczytne  drugie miejsce :) .
  Dobrze nie przedłużam  , zapraszam do oglądania i komentowania . :)




 















xoxo , Ania ;3

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Świetne zdjęcia :) Bardzo podobają mi się te z pszczołą :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    ReplyDelete
  2. Zdjęcia wykonywałaś aparatem czy telefonem? :)

    ReplyDelete

♡Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane .♥
♡ Dziękuję za każdy miły komentarz i konstruktywna krytykę♥
♡Czytam i odpisuję na wszystkie komentarze.♥