Za obiektywem | Karolina




Zdjęcia robione jeszcze w połowie kwietnia, to chyba jedna z moich ulubionych sesji jakich  do tej pory wykonałam. Super mi się pracuje z Karoliną, także dlatego tak często robię jej sesje. Dajcie znać czy zdjęcia się wam podobają i czy chcecie zobaczyć jeszcze zdjęcia Karoliny. Mam do Was również pytanie, co myślicie o tym żebym założyła instagrama takiego typowo fotograficznego i dodawała tam zdjęcia z różnych sesji które robie, co o tym sądzicie dajcie znać!  

M O D E L K A  |  K A R O L I N A   P I E R Z C H N I C A







9 comments:

  1. Wow jaka przepiękna sesja!

    ReplyDelete
  2. Super zdjęcia :) Piękna sceneria. Ja bym odrobinę rozjaśniła modelkę. Może blendą? Tak czy tak odbiór bardzo pozytywny :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak wiem wiem niestety jeszcze nie kupiłam

      Delete
  3. Wspaniałe, wiosenne zdjęcia! Super!

    ReplyDelete
  4. Na prawdę piękne zdjęcia. Urzekły mnie ;*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  5. Piękne zdjęcia. Myślę że pomysł z instagram Emilka jest jak najbardziej trafiony. Tylko pamiętaj o zgodzie modeli na używanie ich wizerunku. Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡