ZA OBIEKTYWEM - KAROLINA



W ostatnim czasie miałam przyjemność znów robić zdjęcia Karolinie. Jestem maksymalnie zadowolona z jakosci zdjęć i cudownie rozmazanego tła, nareszcie mogę wykorzystać możliwości mojej lustrzanki, mogę wam powiedzieć, że niedługo efekty kolejnej sesji, którą zrobiłyśmy dziś ! Także mam nadzieję, że zdjęcia podobają się Wam, tak samo jak mi! Dajcie znać w komentarzach jakie posty chcielibyście zobaczyć w najbliższym czasie na blogu!  
Enjoy!
xx
| M O D E L K A  -  K A R O L I N A|










17 comments:

  1. Czerwony sweter jest świetny! Super fotki!

    ReplyDelete
  2. trzecie zdjęcie mega z resztą reszta też super :)

    ReplyDelete
  3. Cudowne, klimatyczne zdjęcia! Aż miło się ogląda! :)
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Cudowne zdjęcia! <3
    nightmareskillme.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcia. :)
    Latte90.simplesite.com

    ReplyDelete
  6. Modelka - prześliczna, sesja - niesamowita ♥️ Masz talent 😍

    ReplyDelete
  7. Przepiękne zdjęcia, fajnie się to wszystko komponuje :)
    Dodaję bloga do obserwowanych, liczę na rewanż.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Wow jaka świetna jakość i dziewczyna jest bardzo fotogeniczna :)

    ReplyDelete
  9. Piórka w słoiki babuni - super pomysł!

    ReplyDelete
  10. Piękne zdjęcia, mają klimat. Ten czerwony sweterek wybija się na pierwszy plan. Najbardziej spodobały mi się: trzecie i ostatnie zdjęcie. Jeszcze taka piękna modelka. Zazdroszczę modelce takiego fotografa i fotografowi takiej modelki. Masz talent kobieto, robisz takie profesjonalne zdjęcia, że aż nie mogę uwierzyć w to, że mamy tyle samo lat, hahah. Bardzo spodobał mi się Twój blog, więc zaobserwowałam.
    Zapraszam także do mnie.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/04/promotion-55-in-rossmann-or-first-come.html

    ReplyDelete
  11. Cudowne zdjęcia, zwłaszcza te trzecie z lecącymi piórkami. No i oczywiście czerwony sweter zwracający uwagę. Od modelki bije niesamowita radość. :)

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡