THE YEAR.



Dzisiejszy post jest wyjątkowy! Dokładnie rok temu wpadłam na pomysł, aby założyć mojego pierwszego poważnego bloga. I dzisiaj mija rok! Nie wiem kiedy to minęło.To była chyba jedna z lepszych decyzji jakie podjęłam czyli - założenie bloga!
Pierwsze pół roku było dla mnie mega trudne, bałam się co ludzie o mnie pomyślą, czy będą się wyśmiewać? Była jakaś tam krytyka, hejty  i oczywiście ludzie się wyśmiewali,ale tego nie uniknę. 
Miałam taki okres załamania, nie chciałam już prowadzić bloga, bo nie miałam czasu, pomysłu na niego. Wtedy przez dłuższy okres nie było postów. Ale przejrzałam wasze miłe komentarze i zmotywowałam się do wznowienia bloga!
W tym roku udało mi się zdobyć aż 81 obserwujących za co mega Wam dziękuje i mam nadzieję, że do końca roku uda mi się zdobyć te symboliczne 100 obserwatorów.(co jest takim moim małym marzeniem), W tej chwili jestem dumna z mojego bloga, nie jest idealny, ale wkładam w niego trochę serca. Nauczyłam się robić design bloga i nagłówki (w własnym zakresie) . Myślałam nad założeniem kanału na yt albo takiego snapa dla Was. Jak na razie na kanał nie jestem gotowa, ale snapchat czemu nie? Jeśli chcecie takiego snapa to mi piszcie niżej co o tym sądzicie? Mogłabym odpowiadać na wasze pytania właśnie tam. O właśnie przychodzę do Was z nowym wyglądem bloga! Którego sama wykonałam, mega mi się podoba jest taki świeższy i weselszy, idealny na wiosnę. (której prawie w ogóle nie czuje) Każdy komentarz, obserwacja i wyświetlenie na moim blogu są dla mnie ogromną motywacją krytyka też mile widziana. Jeszcze raz serdecznie dziękuje za ten wspaniały rok!♥
Pozdrawiam Ania :*







Zauważyliście że nie ma wyjątkowo czarno-białych zdjęć?














|kurtka- sinsay| spodnie- bershka|t-shirt -H&M|

32 comments:

  1. widze te warkoczyki są bardzo popularne
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Już rok ? Kiedy to zleciało... uwielbiam Twój blog i trzymam kciuki żeby udało Ci się zebrać 100 obserwatorów ! :)
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    ReplyDelete
  3. Gratuluje i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  4. So cute. Love the hairstyle and look, stripes are so lovely :)

    P.S. Following you with GFC, it would be nice if you can follow me back, thanks, kisses :)

    Brina xoxo,
    ♥ SweetStyle ♥

    ReplyDelete
  5. ohh już rok, oby tak dalej, oby więcej jeszcze takich rocznic :)
    i oby udało ci się zebrać 100 obserwatorów i jeszcze wiele więcej
    fajny wygląd :))

    zapraszam do mnie :)
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Obyś prowadziła bloga jeszcze kilka razy tyle ;)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    ReplyDelete
  7. Ładna stylizacja! Super piosenka!:)
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    ReplyDelete
  8. u mnie też niedługo rok :D
    gratuluje i zycze kolejnego roku :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Gratuluję roku blogowania i życzę kolejnych takich rocznic, a także wytrwałości w pisaniu!
    Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Pod koniec czerwca będzie u mnie rok *U* Gratuluję :)!
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  11. Gratulacje :D kolejnych lat życzę :D
    fajnie wyglądasz ;d
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Gratuluję roku bloga! Każdy ma jakieś tam kryzysy, załamania i zaczyna wierzyć w krytykę innych, ale ważne jest to, żeby się nie poddawać i robić to co faktycznie sprawia nam przyjemność. Jestem dumna, że masz w sobie tyle motywacji i obyś miała jej jak najwięcej! :*
    Ślicznie Ci w tych warkoczykach ;)

    / www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com / ♥

    Obserwuję i mam nadzieję, że wkrótce osiągniesz tę wymarzoną setkę obserwatorów, należy Ci się :*

    ReplyDelete
  13. Co tutaj dużo mówić :). Przede wszystkim gratuluję, bo rok to już coś i trzymam kciuki za więcej lat!

    http://aaleksm.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Gratuluję :) dalszej motywacji do pracy z okazji roku! <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :* Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Na pewno się odwdzięczę :)

    ReplyDelete
  15. Jak słodko, dziewczęco i niewinnie.
    Wszystkiego dobrego i powodzenia w dalszym blogowaniu.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  16. Świetne zdjęcia!
    Gratuluję takiego stażu i życzę kolejnych lat w blogowaniu :D

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych. Jesteś miła i sympatyczna i Twój blog jest naprawdę świetny. Wyglądasz przecudnie. :) Obserwuję a w wolnej chwili zapraszam do siebie http://karolajn-el.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Gratuluję! Życzę kreatywnych pomysłów, wspaniałych czytelników i wielu sukcesów!

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. swietna stylizacja i gratuluje rocznicy.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Gratki :) Ja dopiero zaczynam. Zajrzyj ;))
    efeel.wordpress.com (tradycyjne przespisy w wewrsji light :D)

    ReplyDelete
  21. Pięknie wyglądasz, bardzo łądna stylizacja :)
    Podoba mi się twój blog i od kilku dni już obserwuje :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :*

    ReplyDelete
  22. Powodzenia w dalszym blogowaniu! Ładne zdjęcia. :)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    ReplyDelete
  23. Ja bardzo boję się opinii innych na temat mojego bloga, dlatego nie pokazuję siebie, ale niedługo chcę się przełamać, bo do tej pory nie czułam potrzeby pokazywania swojej twarzy ale coraz częściej o tym myślę. Wiem, że w szkole hejty będą, ale nikt starszy nigdy mnie nie hejtował i to może być bardzo bolesne. Załóż snapa!
    Mój blog

    ReplyDelete
  24. te warkocze to życie. Cudnie ci w nich!

    Zapraszam na mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  25. jeju jaka chudzinka!
    fajna ta bluzka w paski :)
    http://etworek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Gratuluję sukcesu! Super fryzura :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów,oraz wytrwałości w blogowaniu kochana ;*.
    Zapraszamy do nas ;).
    fashion--twins.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Gratuluję wytrwałości ! ;)

    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Kolejny kreatywnych lat! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. ooo powodzenia w dalszym blogowaniu ! :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. zycze powodozenia w dalszym blgoowaniu <3 :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie i zachecam do regularnego sledzenia mojego bloga :) http://justemsi.blogspot.com/

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡