Walentynkowe przemyślenia. || ZAFUL VALENTINES SALE



Jak wszyscy dobrze wiemy walentynki zbliżają się do nas wielkimi krokami. Ale Dzień Świętego Walentego to nie tylko wysyłanie kartek, czy prezentów, ale to dobry czas na wyrażenie naszym bliskim tego, że są dla nas ważni. Nie ograniczajmy się tylko  do drugich połówek, ale także pamiętajmy o rodzicach, dziadkach czy przyjaciołach.W ten dzień nie potrzebujesz chłopaka/dziewczyny by się dobrze bawić. Rozerwijcie się trochę, zbierzcie paczkę najbliższych przyjaciół i idźcie np do kina, albo urządźcie kino domowe jest wiele możliwości. Jeśli stwierdzacie że zostajecie tego dnia w domach to polecam wam oglądanie seriali, nie chodzi tu o tasiemce, które są w polskiej telewizji np. M jak miłość i temu podobne. 
Jest jeszcze jedna opcja jaka przychodzi mi do głowy- zakupy przez internet! To zawsze fajny pomysł. Aktualnie w wielu sklepach trwają ogromne promocje i można sporo zaoszczędzić. Od jakiegoś czasu współpracuję z chińską stronką - Zaful i na razie nie zawiodłam się na żadnej rzeczy, to chyba jedna z najfajniejszych i stronek z którymi dotychczas współpracowałam. A więc z okazji Walentynek ZAFUL przyszykowało dla nas super promocje! Jeśli jesteście ciekawi zajrzyjcie pod  ten link [klik] . A poniżej znajdziecie propozycje na prezent dla drugiej połówki albo dla siebie! 



1 // 2 // 3
Promocja trwa od 12 stycznia do 14 lutego do nawet 90% off !






Zdjęcia trochę nie w klimacie walentynkowym, ale kupiłam nareszcie mój upragniony obiektyw 50 mm.

5 comments:

  1. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  2. My z narzeczonym w Walentynki zamawiamy sobie coś do domu, nie robimy obiadu, szkoda naszego czasu, a potem będziemy zalegać na kanapie i oglądać seriale :)

    ReplyDelete
  3. Wszystkie trzy rzeczy są cudowne! Poklikałam (9,72, 19,34, 28,99) ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡