hopeless | bookworm.



Wracam z krótkimi recenzjami książek, będę starała się dodawać takiego typu posty raz w miesiącu, co zmotywuje mnie do czytanie większej ilości ksążek. Na pierwszy ogień idzie książka Colleen Hoover Hopeless, którą żyłam przez ostatni miesiąc.






Książka opowiada o zwykłej dziewczynie Sky, która postanawia przerwać naukę domową i pójść do ogólniaka. Oczywiśćie nie jest wcale łatwo poprzez plotki, które krążą po całej szkole o niej, ale dziewczynę kompletnie to nie obchodzi. Pewien dzień zmienia jej życie na zawsze. Gdy wychodząc ze sklelpu poznaje Deana Holdera. Chłopaka, który wzbudza w niej emocje, których nie znała dotąd. Na początku jest uprzedzona do niego opierając się na plotkach i próbuje utrzymać dynstans. Gdy bardziej go poznaje i zbliża się do niego zmienia 
kompletnie punkt myślenia. Dowiaduje się rzeczy o których wolałaby nie wiedzieć.





Hopeless jest jedną z niewielu książek, która mnie wzruszyła. Jest bardzo emocjonolana i "ciężka" do czytania. Mam na myśli to, że nie da sie jej przeczytać naraz, trzeba chwili na przemyślenia,  szczególnie w kulminacyjnym momencie. Mam nadzieję, że książka i zdjęcia Wam się spodobają!       
     
                                                                                      
  Do następnego!





9 comments:

  1. Polecam drugą część. Podobała mi się o wiele bardziej niż pierwsza :-)

    ReplyDelete
  2. Moja pierwsza książka tej autorki i pamiętam, że porwała mnie nieźle. Chociaż druga część czytałam już trochę po łepkach.
    P.S. Obserwuję i zapraszam do siebie :) http://whothatgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Czytałam i baardzo mi się podobała :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia, a książka zapowiada się ciekawie ❤
    My blog

    ReplyDelete
  5. Zaciekawiłaś mnie, chętnie po nią sięgnę.

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡