SZTRUKS

 Szkoła, nauka wkręciła mnie w swój zawiły wir. Minął już 2 tydzień, a zaczął się trzeci. Muszę Wam powiedzieć, że początek liceum nie jest aż takie straszne jak myślałam. Mam w klasie niestety parę osób w klasie za którymi nie przepadam, ale próbuję na nie nie zwracać uwagi i muszę Wam przyznać, że całkiem dobrze mi to idzie! Poznałam też wiele cudownych osób z którymi od razu złamałam bardzo dobry kontakt! Tak, tak wiem, że ZNOWU mnie nie było, ale szkoła na systematyczność nie zawsze pozwala, myślę że,posty prawdopodobnie będą jednak pojawiały sie w poniedziałki a nie jak w niedziele. Również nie chce wstawiać tu byle czego i zaśmiecać tego blog. To o rozpoczęciu liceum i przerwie, a teraz przejdźmy do tematu owego posta. Dzisiejszym tematem posta jest sztruks, sztruks i jeszcze raz sztruks! Przeze mnie w dzieciństwie znienawidzony przez zielone dzwony wraca do nas jak bumerang, zresztą wszystko wraca z powrotem do mody. Zeszłego roku królował welur, teraz czas na sztruks. Iż kiedyś nienawidziłam sztruksu to bardzo chciałabym kupić sobie różową sztruksową kurtkę. A Wam jak podoba się tegoroczny trend? Kupilibyście sobie coś z tego materiału? Dajcie znać w komentarzach!



6 comments:

  1. A ja za bardzo nie przepadam za sztruksem :P

    ReplyDelete
  2. Do wielu rzeczy byłam w stanie się nagiąć, ale sztruks zdecydowanie pozostanie wciąż znienawidzony :D
    Pozdrawiam
    http://madame-marcelline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Do mnie ten materiał bardzo przemawia :)

    ReplyDelete
  4. Sztruks to nie jest coś za czym przepadam, ale sukienka jest dość ładna.
    zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja?
    http://poziomka1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Sztruks w pastelowym różu zapowiada się idealnie <3 Adriana Style

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam mięciutkie materiały, dlatego chętnie coś sztruksowego bym sobie kupiła. Sztruks sztruksowi nierówny. Gładki sztruks jak najbardziej na tak. Nie lubię za to grubego, mięsistego sztruksu, takiego w paski..

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡