MOTYWUJĄCE CYTATY.

może niektóre oklepane, ale nadaj motywujące
"Twój czas jest ograniczony, więc nie marnuj go na byciem kimś, kim nie jesteś"- Steve Jobs

"Na szczycie zawsze znajdzie się miejsce"- Daniel Webster

"Najlepszy czas na działane jest teraz!"- Mark Fisher




B O M B E R K A   |  G A M I S S
T - S H I R T  |  S I N S A Y
S P O D N I E  |  H & M
B U T Y  |  C O N V E R S E 


"Jeśli możesz sobie coś wymarzyć, możesz to zrobić" - Walt Disney

"Nie czekaj. Pora nigdy nie będzie idealna"- Napoleon Hill


" Osiemdziesiąt procent skucesu to wyjście z cienia" - Woody Allen

"Cel jest to marzenie z datą wykonania"- Napoleon Hill

enjoy xx

6 comments:

  1. Piękne cytaty i wspaniałe zdjęcia! :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  2. Najbardziej do mnie trafia cytat Woody'iego Allena. A ten z Disneya jest ładny, aczkolwiek troszeczkę oklepany. Szczególnie w opisach na Facebooku :').
    Pozdrawiam :D
    Sowa

    ReplyDelete
  3. Genialnie wyglądasz! <3 Miłego dnia! :)

    ReplyDelete
  4. Cudowne zdjęcia bardzo mi się podobają i ta bomberka <3
    Mój blog

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡