LOOK WHAT YOU MADE ME DO.


Już dzisiaj mamy pierwszy września. Z tego wychodzi, że w poniedziałek zaczyna się szkoła. Niestety bądź może stety, jak wspominałam w którymś z poprzednich postów wybieram się do liceum, zdecydowałam się na profil biol-chem. Tak, wiem czeka mnie dużo nauki, ale kto da radę jak nie ja?Jestem podekscytowana, a za razem się boje. Czeka mnie nowa szkoła, nowe doświadczenia, nowe znajomości, przyjaźnie. Ale chcieć to móc, prawda?
Co do zdjęć w dzisiejszym poście zrobiłam je już jakiś czas temu. Zdjęcia nie są idealne i w 100% dopracowane, ale dopiero się uczę pracować z lustrzanką na razie skupiam się na makro fotografii, ale też eksperymentuję z portretami, ale podstawowy obiektyw zbytnio nie nadaję się do tego. Za jakiś czas myślę zakupić nowy obiektyw, ale zobaczymy. Zostawiam was ze zdjęciami i nową piosenką Taylor.
Do następnego. 
























25 comments:

  1. Ja również idę do liceum, ale nie mam czym się martwić, ponieważ znam wszystkich nauczycieli i chyba 70% nowej klasy :) Powodzenia na biol-chemie!:)

    ReplyDelete
  2. Ja już dawno skończyłam etap takiej edukacji, jednak nigdy z własnej woli nie zdecydowałabym się na profil bio-chem. Mam przyjaciela, który jest po tym kierunku i czasami wspomina, jak bardzo musiał się uczyć. Mimo wszystko życzę powodzenia i zadowolenia z wyboru!

    ReplyDelete
  3. Powodzenia w nowej szkole :)
    Początkowo też wybierałam się na biol-chem, ostatecznie wybrałam mat-geo :D
    Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuje♡ zobaczę jak będzie w moim przypadku ;)

      Delete
  4. Ja idę teraz do drugiej klasy liceum i też jestem na biol-chemie i teraz zaczną mi się rozszerzenia bardzo się tego boję :D
    Mój blog

    ReplyDelete
  5. Nie masz się czego bać. Pamiętaj, że to tylko szkoła. Nie każdy Twój wkład i poświęcenie zostanie docenione, a nie zawsze też idzie tak dobrze jakbyśmy chcieli. Będzie dobrze, trzymam kciuki!

    ReplyDelete
  6. Ostatnie zdjęcie jest jak dla mnie najbardziej interesujące. Bio-chem bardzo trudny profil, powodzenia! :)

    Mój blog

    ReplyDelete
  7. Ostatnie zdjecia jest cuuuuuuuuuuuuudowne! Zakochałam się! Trzymam kciuki! Daj znać jak pierwszy tydzien w liceum!!:))♥

    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa! Dziękuję kochana♡ dam znać ;*

      Delete
  8. Ja w poniedziałek rozpoczynam drugą klasę liceum, i nie powiem żebym z tego powodu pałała radością. Ehh....
    Piękne zdjęcia, piosenkę znam i bardzo ją lubię. Powodzenia w szkole ;)
    Zapraszam do siebie 😄
    ksiazki-wiktorii2.blogspot.com/2017/09/kamca-nora-roberts.html

    ReplyDelete
  9. Ja za rok przystępuje do matury wiec strasznie się stresuje :( powodzenia ! Śliczne zdjęcia :) pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo piękne zdjęcia, delikatne, proste, takie lubię :)
    Przyjemnie się ogląda :)

    Cudownego dnia!


    https://coscudownego.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ślicznie zdjęcie inne, dostegłaś piękno w takich rzeczach jakich inni nie widzą.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡