BANANOWO-KOKOSOWE I CZEKOLADOWE MUFFINY.

Tak jak dotychczas posty będą pojawiały się raz w tygodniu w niedziele - mam cały tydzień na zrobienie zdjęć i na napisanie notki i opublikowanie. Zrobiłam nowy wygląd bloga jak wam się podoba? Jutro zaczyna się szkoła i będę musiała poświęcić nauce w 101%. Mam nadzieję, że blog będę prowadzić systematycznie tak jak od dłuższego czasu i jestem bardzo z siebie zadowolona. Nad lepszymi zdjęciami nadal pracuję. Dzisiaj powracam do was z serią CIY, myślę żeby  za jakiś czas wrzucić dla was parę fit przepisów, dajcie znać czy podoba się wam ten pomysł. Od 3 lat już korzystam z tego przepisu i za każdym razem te muffiny wychodzą. Możecie zamiast bananów, wiórek np. dodać maliny, truskawki, borówki. A zamiast czekolady gorzkiej możecie dodać mleczną. Mam nadzieję, że wypróbujecie ten przepis


1.  Wrzucamy mąkę, cukier, proszek do pieczenia, sodę,    cukier waniliowy i mieszamy suche składniki.
2. Wlewamy olej, maślankę/kefir/mleko,wbijamy jajko i    wszystko miksujemy do połączenia się składników.

3. Rozdzielamy ciasto na 2 części. Do jednej  dosypujemy   kakao i kroimy czekoladę na drobne  kawałki. Do drugiej części wrzucamy pokrojonego w  plastry banana i wsypujemy na oko wiórek kokosowych. 

4. Do blachy na muffiny, wkładamy papierowe formy  (pamiętajcie o 2, bo ciasto może przesiąknąć.) Super  wyjściem są silikonowe foremki i zwykła brytfanka. 
 5. Zalewamy formy ciastem do połowy, wkładając po  jednym-dwóch kawałkach banana.   

6. Pieczemy wszytko w 200 stopniach Celsjusza przez  10-15 min. Smacznego!

21 comments:

  1. Mmmmm jejku wyglądają znakomicie, chętnie wypróbuję przepis <3
    Mój blog

    ReplyDelete
  2. Wyglądają przepysznie! ♥️

    ReplyDelete
  3. Dawno nie robiłam muffinek ale korzystałam z bardzo podobnego przepisu (dawałam jogurt naturalny zamiast mleka/kefiru) i zawsze wychodziły pyszne, takie wilgotne w środku, nieprzesuszone.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie mvgdalena - klik

    ReplyDelete
  4. Mniaaam! Co za pyszności! Czekam na kolejną niedzielę i życzę powodzenia w szkole!

    Pozdrawiam,
    EM
    https://wedlugem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Wow, na pewno skorzystam z tych przepisów:)

    ReplyDelete
  6. Mmm- so delicious!
    I`m following your blog with a great pleasure by Google+ and GFC
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much♡ I follow you back ♡

      Delete
  7. Muszę przyznać, że wyglądają całkiem smacznie! :)

    Mój blog

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam wszelkiego rodzaju muffiny i babeczki :D Skorzystam z Twojego przepisu na pewno!
    Pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Banan - kokos, świetne połączenie :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡