TREND 2017 ROKU- KOSZYK | ZAFUL WISHLIST

Cześć wszystkim, przepraszam za tygodniową przerwę z powodu wyjazdu na krótkie wakacje. Wszyscy wiemy wakacje dobiegają końca-niestety. Ale dobra wiadomość rozpoczęcie roku szkolnego zostało przełożone na 4 września!
Okey, dzisiejszy post dotyczy trendu tegorocznego lata. Jeśli jeszcze się nie domyśleliście po tytule, chodzi o torebki typu koszyk. Wszyscy dobrze wiemy, że rok z rokiem powraca coraz więcej rzeczy z powrotem do mody. W przypadku koszy jest identycznie pojawiły się już w 60, 70 latach, idealnie dopełniają zwykłe i proste stylizacje. Zajrzyjcie również na stronkę ZAFUL , oferuje ona jedną z takich torebek. Do następnego!
xoxo, Ania


//BAG-CLICK//PAGE-CLICK// 


Kultowa torba- CULT GAIA.(ok .465 zł)

8 comments:

  1. Koszyki podobają mi się już od dłuższego czasu, muszę w końcu w jakiś się zaopatrzyć :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi również, chyba też muszę sobie zakupić jeden ♡dziękuję♡

      Delete
  2. Uwielbiam koszyki... swój kupiłam kilka lat temu. W życiu bym nie pomyślała, że będą hitem. Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡