MOJE URODZINY.| URODZINOWY TAG.





Cześć wszystkim! Dzisiaj obchodzę dokładnie moje 16 urodziny. Nie mam pojęcia jak to wszystko szybko minęło. Pamiętam jak szłam do pierwszej klasy gimnazjum, a teraz czeka mnie liceum. Postanowiłam zrobić dla was dziś urodzinowy tag, ponieważ od dłuższego czasu na moim blogu nie pojawił się żaden. Nareszcie zdjęcia robione nowym sprzętem, jak się wam podobają? 

Ile lat kończysz?
 W tym roku szesnaście.

Najlepsze wspomnienie z urodzin.
Każde moje urodziny stwarzają najlepsze wspomnienia,z każdym rokiem jest ich coraz więcej.

Z kim najbardziej lubisz spędzać urodziny?
Z rodziną i przyjaciółmi.

Gdzie wyprawiasz swoje urodziny?
Zwykle w domu.

 Najśmieszniejszy prezent urodzinowy.
Nie pamiętam, czy kiedyś dostałam coś wyjątkowo śmiesznego, co zapadło by mi w pamięci.

Jakie według mnie powinno dawać się prezenty na urodziny?
Jakieś kreatywne, zrobione samemu, np. ramki ze zdjęciami. Już od jakiegoś czasu wolę dostawać jakąś sumę pieniędzy, kartę upominkową za którą mogę sobie kupić coś co potrzebuję i mi się podoba. Z każdym rokiem chyba każdy się zmienia dorośleje i zmieniają się jego upodobania i zainteresowania. Ale jak wszyscy mówią liczy się gest i pamięć, miłe słowo

Wolisz głośne czy skromniejsze imprezy urodzinowe?
Zdecydowanie wole skromne urodziny, w gronie najbliższych.

Ulubiony rodzaj tortu.
W każde urodziny mam zazwyczaj inny tort, lubię próbować nowych smaków.








 K O M B I N E Z O N    |   R O S E G A L
O K U L A R Y  |  R O S E G A L







6 comments:

  1. Spóznione ale wszystkiego najlepszego :*
    Miłego dnia <3
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  2. Nieco spóźnione Wszystkiego Najlepszego!
    Po klikane♥
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡