MOJA KSIĄŻKA? WATTPAD? EGZAMINY?


Cześć wszystkim!
Przepraszam, że nie dodawałam postów od dłuższego czasu, ale muszę uczyć się na egzaminy i w pierwszej kolejności musiałam postawić szkołę i powtórki. Wszyscy mi powtarzają nie martw się, będzie dobrze, aczkolwiek nie umiem zachować spokoju, w koło się stresuję najmniejszymi drobiazgami. Muszę się wam przyznać że uczę sie na ostatnią chwilę, ale cóż  taka wyszło.... Teraz muszę się sprężać i zdążyć powtórzyć cały materiał z 3 klas gimnazjum, ale żyję według No te rindas - [z hiszpańskiego] Nie poddawaj się, wiec próbuję się nie poddawać. 


Aktualnie siedzę nad książkami i powtarzam geografię i pomyślałam, że pokażę wam mój najnowszy projekt nad którym pracowałam przez najbliższe dni było to zaczęcie pisania "amatorskiej książki" pt " Jeden moment". Dziś na Wattpadzie pojawił się pierwszy rozdział, mam nadzieję że lektura was wciągnie i będziecie chcieli czytać następne rozdziały. Dajcie znać czy podoba wam sie początek mojej książki i co o nim myślicie, podzielcie się swoimi przemyśleniami. 

P.S. Jak widzicie zrobiłam nowy design bloga i dodałam nową kartę w górnym pasku "zamów" zajrzyjcie śmiało :)

Do zobaczenia po egzaminach i Wesołego Alleluja ! 
Buziaki :*
Ania


















14 comments:

  1. powodzenia na egzaminach:) ciekawy blog bede zagladac:) obserwuje:)

    ReplyDelete
  2. Zycze Ci powiedzenia na egzaminach,ja to przechodziłam i szczerze Ci powiem ze nie jest tak zle :) Przede wszystkim staraj sie nie stresować:)
    Raczej nie czytam książek na wattpadzie ale na Twoja chetnie zajrze w wolnej chwili :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  3. życzę powodzenia podczas egzaminów - nie są takie straszne :)
    No i z głowy egzaminy na najbliższe lata :D

    ReplyDelete
  4. Powodzenia!! Zapraszam do mnie deecara.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Powodzenia w egzaminach :*
    Też zaczęłam pisać na wattpadzie, więc zapraszam:
    *KLIK*


    Nasz blog

    ReplyDelete
  6. Fajnie, że zaczęłaś coś sama tworzyć! Sama kilka razy zastanawiałam się nad pisaniem czegoś na wattpadzie, mam nawet fabułę, ale chyba nie jestem w tym zbyt dobra. Powodzenia na egzaminach!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/w-innym-stylu.html

    ReplyDelete
  7. I jak poszły? Mi został rok..
    Mogę liczyć na linka do książkI?

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡