JESIENNĄ PORĄ.



Hej Kochani!
Przychodzę do Was z nowym postem i przepraszam, że tak długo musieliście czekać. Wybrałam poniedziałki, w weekend będę robiła zdjęcia  i pisała posta a w poniedziałek będę publikować posty. Ale mam dosyć dużo nauki, ponieważ biorę udział w olimpiadzie chemicznej i z języka niemieckiego. Dużo nauki dużo powtórek i bla bla bla :) Zdjęcia które tu widzicie zostały zrobione już dosyć dawno, ale mam nadzieję, że się wam i tak spodobają. O przy okazji jeżeli ktoś z Was ma jakieś pytanie do mnie to pytajcie tu bądź zadawajcie pytania na prywatnym asku(klik) i napiszcie #blog przed pytaniem  żebym wiedziała  gdzie mam na to odpowiedzieć.  Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania, zadawania pytań i do następnego posta.(mam nadzieję, że uda mi się ogarnąć systematyczność postów xd) 

Ania
xxx












 SNAPCHAT- aniarajek , rajeczekk





13 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. super jesienny klimat jest na tych zdjęciach.Przedostatnie jest mega
    julie-s-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładne zdjęcia ;) jesienny klimat ma w sobie to coś!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  4. Cudowne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Masz bardzo ciekawego bloga, a zdjecia to po prostu petarda :*
    Ja dopiero się rozkręcam miło by było gdybyś wpadła :)
    Może wspólna obserwacja ? napisz u mnie , pozdrawiam Zuzia :D
    http://bebeautysuue.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Przed ostatnie zdjęcie genialne!


    dangerpsychic.blogspot.com - zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  7. Powodzenia w olimpiadzie :) Zdjęcia są przepiękne. Właśnie za takie widoki kocham jesień :)

    http://okiem-nastolatki.blogspot.co.uk/2016/11/denerwuje-nas.html

    ReplyDelete
  8. dziękuje, to bardzo miłe ;)

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡