ZMIANY, ZMIANY, ZMIANY!

Hej!
Przykuwa was do tego posta tytuł? Nic bardziej mylnego xd. Chcecie wiedzieć co zmieniam?
Otóż chcę wam przekazywać więcej pozytywnej energii poprzez posty i zdjęcia! Nie chcę udawać nikogo! Więcej uśmiechać się! Więcej wam pokazywać moje życie, pisać o sobie! W pewnym momencie blogowanie nie dawało mi w ogóle szczęścia, pisałam bo jak sobie wmawiałam że muszę napisać posta i koniec! W sumie przemyślałam to i chcę wam pokazywać jaka naprawdę jestem. Chce wam pokazywać moje pasje, przybliżać moje życie (ale tylko tyle ile będę chciała, każdy ma swoją sferę prywatną, którą nie chce ukazywać). Byłam gotowa zostawić was bez słowa i tak się stało na miesiąc, wmawiałam sobie 1000 powodów dlaczego nie pisałam nie było mnie, chcę teraz wam to szczerze napisać. Inne blogerki  pisały jakieś przemyślenia i inne posty tego typu porady itd...Też tak robiłam.

Ale kochani...zrozumiałam w 101% że powinnam być inna pisać inaczej,na swój sposób,  wygłupiać się na zdjęciach, (nie ukrywajmy często to robię xd ) Chce pisać to co akurat mnie interesuje, denerwuje, no wiecie o co chodzi :D. Posty będą pisane z mojej perspektywy więc czekajcie na następny post i dajcie znać w komentarzach jak wam się podoba taka moja zmiana.
Prawdziwa Ania :) 




 SNAPCHAT- aniarajek , rajeczekk

21 comments:

  1. dość ciekawy post :)
    http://poziomka1.blogspot.com/
    obserwuje :)

    ReplyDelete
  2. dokładnie taki powinien być Twój blog ;) powinnaś być sobą :D

    grlfashion.blogsport.com
    Zapraszam:*

    ReplyDelete
  3. super wpis. Świetnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  4. Zmiany są dobre i nie można powiedzieć inaczej. Wszystko zależy jak je wykorzystamy. Osobiście z tekstów wolę wyczytać co nieco na temat osoby, która je pisze. Wówczas można poczuć choć niewielki związek z blogiem tej osoby. I niekoniecznie muszą to być blogi lifestyle.
    Co do zdjęć, to wolę oglądać zdjęcia która robi osoba pisząca posta, a nie oglądać tą osobę. Ale to moja wizja.
    Także pisz. Pisz o sobie, swoich pasjach bo wówczas w blogu umieścisz trochę siebie. Ale nic na siłę. Nie trzeba pisać regularnie. Masz pomysł na notkę, to ja napisz. Nie masz, to nie pisz. Lepiej wrzucić 1 bardzo dobry tekst raz na miesiąc, niż 10 słabych i bezwartościowych.

    Powodzenia i czekam na następne posty.

    ReplyDelete
  5. Moim zadaniem są zmiany są bardzo dobre i przede wszystkim potrzebne.
    Jasne, najważniejsze być sobą :)

    Pozdrawiam Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  6. Uważam, zę to dobry pomysł... lepiej żebyś robiła coś co sprawia ci najwięcej radości, a nie robiła coś z przymusu :)
    natalie-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Krotkim slowem, czerp radosc z zycia! :)

    Pozdrawiam,
    www.trustmeimpolish.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo dobrze ze zrozumialas ze na blogu trzeba byc soba! <3 W koncu to nasz skrawek internetu wiec dlaczego my mielibysmy udawac kogos kim nie jestesmy? Juz nie moge sie doczekac postow gdzie pokazesz prawdziwa siebie! A zdjecia super! <3

    Versjada

    ReplyDelete
  9. Bardzo dobrze, że postanowiłaś zmienić swoje nastawienie do prowadzenia bloga. Najważniejsze jest przecież to, żeby Ci sprawiał radość i żebyś się czuła w 100 % dumna z tego co tworzysz. Nie wolno na siłę udawać kogoś kim się nie jest.
    Mam nadzieję, że teraz już wszystko będzie szło po Twojej myśli.

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. no i ten pomysl to strzal w dziesiatke! uwielbiam czytac wpisy i ogladac zdjecia przepelnione dobra, pozytywna energia <3

    odwdzięczam się za każdą obserwację <3 http://justemsi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Trzymam kciuki za ciebie
    www.lussja.pl

    ReplyDelete
  12. No i prawidłowo! Lepiej jest jak ktoś pisze o tym co go interesuje i co uważa, że jest dobre. Zmiana na plus oczywiście :)
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  13. i takie blogi są najlepsze, pisane szczerze i spontanicznie. ;) i bardzo też lubię takie zdjęcia, pełne uśmiechu i radości, od razu lepiej się wtedy czyta. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. to będzie super!
    obserwuję! może wpadniesz do mnie?
    Mój blog - kliknij <3

    ReplyDelete
  15. Każdy znajduję z czasem swój unikalny styl pisania.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  16. Zmiana napewno będzie na + :)

    kyaaff.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. uwielbiam prawdziwą wersję Ciebie :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Takie zmiany są super! :)

    Zapraszam na nowy wpis! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM




    ReplyDelete
  19. nie warto pisać z przymusu bo z tego rzadko wychodzi coś dobrego ;) Życzę powodzenia i jak najwięcej prawdziwej Ciebie :*

    aansaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. życzę jak najlepszych zmian :)
    https://passagefashion.blogspot.com

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡