ANYTHING.


 Hej kochani! Byłam wczoraj na zdjęciach które mam nadzieję się Wam spodobają.  Były dość spontaniczne i nie są w najlepszej jakości, ale moja cyfrówka nie chce chodzić, i się chyba popsuła...
Myślę zainwestować w lustrzankę, żeby o wiele lepiej się wam oglądało zdjęcia, były w o wiele lepszej jakości. Nie wiem w sumie o czym wam jeszcze napisać. :) O Pamiętacie o tym jak założyłam już długi czas temu fanapaga ? (klik) Jeśli ktoś z was chciałby polubić było by mi miło oraz dodać mnie na snapie blogowym RAJECZEKK . Co myslicie o TOP LIŚCIE wakacyjnych piosenek, albo tapet na wyświetlacz? Dajcie znać w komentarzu, będzie mi niezmiernie miło 
ANIA x 

   
| Shorts- no name | Top- H&M |  Jacket- no name | Trainers- House |

















27 comments:

  1. Spontaniczne sesje są najlepsze :) super zdjęcia
    http://glessfashion.blogspot.com/2016/07/stylizacje-na-lato-romwe-and-shein_14.html?m=1
    Poklikasz w linki u mnie?

    ReplyDelete
  2. Najlepsze sesje to te spontaniczne :) Bardzo fajny outfit ^^



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładne zdjęcia :D
    oba pomysły bardzo fajne :D
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hej! Polecam zakup lustrzanki, sama jak kupowałam swoją pierwszą to zobaczyłam wielką różnicę w jakości zdjęć i w ogóle możliwości jakie daje nam sprzęt ;) Z chęcią zobaczyłabym listę wakacyjnych piosenek. Ładna stylizacja!

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam: www.moroszkaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Fajna stylizacja, taka top lista to świetny pomysł!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Lustrzanki nie kupuj. Lepiej kup sobie jakiś kompakcik z dużą matrycą. Bardziej Ci się przyda. No, chyba, że zamierzasz zainwestować w obiektywy to spoko. O jakości zdjęć nien świadczy aparat. Swoje zdjęcia robię kompaktem z 2004 raku, który można teraz kupić za 200zł (http://paint-bike.blogspot.com/). Powiem tak - na jednych z warsztatów fotograficznych nauczyłem się, że jakość zdjęć z mojego aparatu nie odbiega jakością od drogich lustrzanek. Jak dla mnie lustrzanka to zbędny wydatek, a już lustrzanka z kitowym obiektywem to wyrzucenie pieniędzy w błoto. Ale to moje zdanie.
    Co do rankingu... Top lista piosenek jest ok i nawet chętnie swoje typy dorzuce. Ale tapet? Może lepiej jeśli już to zamienić to np na Top najpiękniejszych miejsc w swojej okolicy, albo np top najlepszych tematów fotograficznych na wakacje... No oki, wiem, że na punkcie fotografii jestem trochę zboczony, ale wydaje mi się, że to będzie bardziej zacne niż tapety, które (de facto) nie mają za wiele wspólnego z samymi wakacjami jako takimi. Jeśli ma to być top czegoś wakacyjnego to raczej nie tapety. :)

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Tapety i piosenki-takkkkkkkkk!♥ Czekam!♥

    ReplyDelete
  9. śliczne zdjecia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Śliczne zdjęcia, i bardzo ładna stylizacja <33
    zuzik-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Fajne zdjęcia, ale top lista tapet to słaby pomysł..
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. super jeansowy look !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  13. Love your blog!!!
    Started following your blog via GFC, would you like to follow me?

    ReplyDelete
  14. Spoko zdjęcia. Jeżeli chodzi o top listę, to może ułóż listę swoich ulubionych piosenek, zamiast kopiować listę z radia
    Pozdrowionka!
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  15. Szczerze Ci powiem, że lustrzanka to naprawdę dobra inwestycja. Wystarczy spojrzeć na zdjęcia na moim blogu, a od razu są dużo bardziej profesjonalne niż kiedyś. Jakbyś chciała, to mogę Ci trochę powiedzieć o swoim aparacie, więc jakby coś to pisz gdzieś u mnie :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Cyfrówka może i nie do końca sprawna, ale dodała zdjęciom całkiem fajnego efektu. :)

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  17. Bardzo fajne ujęcia :)

    Jeżeli lubisz czytać książki, zapraszam na mój blog, może znajdziesz coś dla siebie? ❤
    http://booksyourlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Cool! Denim always looks great!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  19. Bardzo fajny top <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. fajną masz kurtkę! :)

    [ Blog ]

    ReplyDelete
  21. Top lista wakacyjnych piosenek byłaby dobrym pomysłem. Świetna stylizacja :D
    Zapraszam do mnie (odpowiadam na obserwację):
    http://nesiness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. śliczne nogi <3 obserwuję :*
    pozdrawiam, kreconowlosaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Bardzo fajne zdjęcia, a zakup lustrzanki jest również świetnym pomysłem, który z pewnością pozwoli ci udoskonalać swojego bloga ;)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Rzeczywiście dobrze zainwestować w lepszy sprzęt, będziesz bardziej zadowolona z jakości zdjęć :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Bardzo ładne zdjęcia! :) Wszystko co spontaniczne wychodzi lepiej :D
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  26. Świetny post i super zdjęcia!
    .
    .
    Co powiesz na obserwację?( Ja już obserwuje)
    Zapraszam do mnie
    http://siforthestyle.blogspot.com (nowa nazwa)

    ReplyDelete
  27. Nie potrzeba od razu lustrzanki żeby robić ładne zdjęcia! A co do top piosenek - świetny pomysł! Czekam z niecierpliwością, super, jakbyś użyła innych piosenek niż tych, którymi katują nas w radiu :D
    Buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    ReplyDelete



@rajeczek