RECENZJA RZECZY Z AZJATYCKICH STRON.

Postanowiłam, że spróbuję kosmetyków z pewnej azjatyckiej strony. Nie mamy 100% pewności co do składu i pochodzenia, ale jak na razie nic mnie nie uczuliło, więc chyba nie jest aż tak źle! Także na pierwszy ogień idą trzy palety cieni do oczu, podświetlane lusterko, pędzelki i rzęski. Zapraszam do przeczytania mojej opinii na temat tych rzeczy.

PALETA A'LA HUDA BEAUTY 
Paletka jest bardziej skopiowana z oryginału niż nią inspirowana, rozkład kolorów na palecie troszkę się różni. Po pigmentacji nie wiedziałam czego mam się spodziewać, ale naprawdę  jestem zaskoczona. Maty, folie no po prostu cudo jak na tak niską cenę! Jakość cieni jest zaskakującą bardzo dobra, mało się osypują. Mogę ją wam polecić, ale niestety jak w oryginale nie posiada lusterka co było by dużym ułatwieniem. Jetsem nią zachwycona i mogę ją wam polecić! ( Na moim instagramie możecie zobaczyć makijaż tą paletą!) 

MOJA OCENA 8/10
ZNAJDZIECIE JĄ TUTAJ - KLIK



SZTUCZNE RZĘSY
Są bardzo ładne, na gęstym, czarnym pasku i przypominają mi rzęsy od Ardel. Są fajnie wykonane i mogę je wam polecić.

MOJA OCENA 6.5/10
LINK DO RZĘST- KLIK


PODŚWIETLANE LUSTERKO LED
Na tą rzecz czekałam najbardziej ze wszystkich! Lusterko jest dosyć spore ma parę trybów świecenia jestem nim zachwycona. Bałam się, że potłucze się w transporcie, ale na szczęście wszystko przyszło w całości.

MOJA OCENA TO 10/10 
LINK DO LUSTERKA LED- KLIK





PALETA CIENI TROPICAL VACATION
Muszę powiedzieć, że nie jestem z niej zbytnio zadowolona. Z matami bardzo trudno się pracuje, robią "plamy" i mają słabą pigmentacje, ale cienie błyszczące całkiem ok.


MOJA OCENA 4/10
LINK DO PALETY NA STRONIE- KLIK 
LINK DO PĘDZLI- KLIK






PALETA CIENI  EVERCHANGING 
Ta paleta o wiele fajniejsza od poprzedniej choć pochodzą z tej samej serii. Maty są ok chodziarz również robią plamy więc trzeba uważać. Ale cień 'laser' to piękny złoty foliowy cień który jest naprawdę fajny.


MOJA OCENA - 5/10
LINK DO PALETY NA STORNCE- KLIK






Podsumowując mogę polecić wam jeśli macie już zamiar kupić paletę inspirowaną HUDA BEAUTY i to super lusterko LED. x


10 comments:

  1. Ja jeszcze nigdy nie zamawiałam kosmetyków z chińskich stronek. To lusterko jest cudowne! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Nie zamawiałam nigdy cieni z tych stronek, ale mają fajny pigment :D
    Mój blog

    ReplyDelete
  3. Nie zamawiałabym cieni z takich stronek a już na pewno bym ich nie polecała. Jedna z dziewczyn (Polka) mieszkających w Chinach i mająca kanał YouTube w jednym z filmików wspominała, że jej współlokatorka, która pochodzi z Chin przestrzegała ją przed kosmetykami tego pochodzenia. Mówiła, że nawet świadome Chinki używają kosmetyków z Japonii a te z Chin omijają szerokim łukiem - ja tam bym im wierzyła ;)
    Co do akcesoriów natomiast nie mam zastrzeżeń. Sama nie raz zamawiałam je z takich stron i rzadko zdarzało się, że były niezadowalającej jakości :)

    ReplyDelete
  4. Nad lusterkiem dama debatuje czy zamowic ale nie satysfakcjonuje mnie jego ksztal tak do końca.
    Nad cieniami sie zastanawiam ale nie wiem czy nie lepiej zamówić mi kilka paletek z makeup revolution ktore tez maja bardzo fajna pigmentacje. Za to rzesy zamawiaj nalogowo. :) stosunek jakości do ceny jest bardzo dobry.
    Buziaki

    ReplyDelete
  5. Nie kupuje kosmetykow z chinskich stron ale kolory maja bardzo ladne, sztuczne rzesy zawsze na TAK <3 Z przyjemnoscia obserwuje <3

    ReplyDelete
  6. Nie zamawiałam nic z chińskich stron, jakoś nie mogę się do nich przekonać :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡