ZA OBIKETYWEM- KAROLINA

Ostatnio wykonałam moją pierwszą trochę 'bardziej profesjonlaną' sesję zdjęciową. Było sporo trudności. Światło nie pomagało, bo było już ciemno i na zdjęciach są szumy, ale wydaje mi się, że to daje taki fajny efekt zdjeć robionych starym analogiem. Niestety nie mam jeszcze mojego wymarzonego obiektywu 50 mm, który jest świetny to zdjęć portretowych i robiłam zdjecia tym podstawowym, czyli 18-55 mm. Ale i tak jestem dumna ze zdjeć! Wiem, że ostrość niekiedy mi uciekła, ale nadal się uczę i z kolejnymi zdjęciami będzie coraz lepiej!Dajcie znać jak wam się podobają.  

+jak już pewnie zauważyliście że w poscie zawsze staram się dodać jakąś piosenkę, która przez ostatni czas była moją ulubioną. Lubicie jak je dodaje? Dajcie znać w komentrarzach!


M O D E L K A  |  K A R O L I N A   P I E R Z C H N I C A







9 comments:

  1. Bardzo ładne zdjęcia! :)


    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Staraj się, by tło zdjęć było jednolite i jak najbardziej rozmyte (wiem, że z kitowym obiektywem ciężko o coś takiego). No i oczywiście jak najbardziej polecam zdjęcia w plenerze, o wiele lepsza jakość. Co do tych zdjęć to jeszcze jedna uwaga: wino na tle czarnej koszulki się zlewa, nie widać, co modelka w tym kieliszku ma. To tak na przyszłość. Ćwicz, ćwicz i będzie super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasne, następnym razem będzie na pewno lepiej!

      Delete
  3. Popracuj nad kadrami, ucięte czoło czy dłoń w połowie nie wygląda estetycznie. Poza tym zwróć uwagę na kolory, zabarwienie skóry. No i baw się dobrze. :)
    Fotografia to potęga. Jeśli chciałabyś uzyskać więcej koleżeńskich rad to zawsze możesz się do mnie zwrócić, mam niemałe doświadczenie, chociaż profesjonalistą nie jestem. :)

    Fotograficzny blog:
    http://hated-the-rainx.blogspot.com
    http://ametystova.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok, następnym razem nad tym popracuje :)

      Delete
  4. Ooo, piosenka mojego ulubionego zespołu! <3
    Piękne, inspiracyjne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia ♥️

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡