Rossmannowe zdobycze| Mini Haul zaful



Dzisiaj przychodzę do was z postem dotyczącym ostatniej promocji w Rossmannie  dla do -55% ( za 3 produkty). Tak, wiem promocja była w połowie października a mamy już listopad. No tak nie miałam ostatnio w ogóle weny na pisanie postów. Pogoda również do tego mnie nie zachęcała na robienie czegokolwiek. Ale będę starała dodawać tutaj coś bardziej dopracowanego. bo nie chcę niepotrzebnie tylko zaśmiecać bloga. Przejdźmy do moich zdobyczy :


Najbardziej zależało mi na zakupie paletki z wibo (Neutral) . I mogę wam powiedzieć, że się nie zawiodłam, kolory i pigmentacja cieni jest całkiem okej jak na tak niską cenę. Niestety święcące cienie trochę się osypują.

Następnym produktem jest eyeliner z wibo (Deep Black). Słyszałam sporo o nim dobrych opini, więc kupiłam i zobaczę jak będzie się sprawdzał u mnie.

Kolejny jest kultowy rozświetlacz z Lovley w kolorze silver , choć bardziej zależało mi na odcieniu gold ale u mnie w rossmannie był niestety wykupiony. Sprawdza się bardzo dobrze.

Ostatnim kosmetykiem jest pomadka matowa z Lovley Extra Lasting o nr 5. Jest to dosyć ciemny przybrudzony róż. Utrzymuje się całkiem długo jak na tak tanią pomadkę.
A  na koniec moje ostatnie zamówienie ze sklepu zaful.com :


 (w zestawie były jeszcze 2 mniejsze torebki ale są one wielkim nie wypałem, do dużej torby była załączona zawieszka, ale ją odczepiłam bo według mnie w ogóle nie pasowała)
(zamówiłam go w rozmiarze L, okazał się idealny (noszę S/M) choć mógł by być troszkę dłuższy choć to crop top. Materiał jest całkiem ok, choć i mógł być lepszy.

  spodnie- h&m 
buty- converse
 

7 comments:

  1. Ja kupilam tylko jakiś tusz do rzes i pomadke, zapasy generalnie po prostu mam zrobione :)

    ReplyDelete
  2. Też chciałam kupić te paletkę ale niestety już nie było jak się pojawiłam :(

    roksanary.com

    ReplyDelete
  3. Mam taką samą paletkę, świetnie się sprawdza ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Cudna ta paletka!

    https://www.strong-power.pl/2017/12/ostatni-post/

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajny zestawik, w Rossmanie coraz częściej można dostać fajne kosmetyki na promocji.

    ReplyDelete

Doceniam każdą obserwacje czy komentarz, nawet ten z krytyką one bardzo mnie motywują do działania!♡